- Palīdz atvērt bērna māksliniecisku potenciālu;
- Māksliniecisku līdzekļu īpašību un darba tehnoloģiju ar tiem apguve;
- Mākslas pamatu apguve;
- Tēlainās un loģiskās domāšanās attīstība;
- Apzinātās zinātniski-mākslinieciskās dabisku formu vīzijas formēšana;
- Projektēšanas domāšanas pamatu formēšana;
- Pašrealizācijas uz pašattīstības spēju audzināšana.
Trīs pakāpes:
- "saskarsme" ar mākslinieciskiem materiāliem un instrumentiem;
- dabas formu un parādību aktīvā „izpēte”;
- līdzjūtība cilvēkiem un dzīvniekiem apkārt.
Darbs studijā – tas ir savu jūtu dzīvā izpausme radošā darbībā.
- Eksperimenti ar mākslinieciskām formām un materiāliem;
- Formu analīze un projektēšanas domāšanas attīstība;
- Tehnisko iemaņu apguve un roku koordinācija;
- Līdzjūtības izteikšana apkārtējai pasaulei;
- Spēja pielietot zināšanas par mākslinieciskiem materiāliem;
- Pabeigtības panākšana darbos;
- Pareizi komponēt attēlus uz papīra;
- Strādāt ar rokām;
- Diferencēt priekšmetu kopējās pazīmes vienā darbā;
- Izteikt ieceri ar materiālu palīdzību;
- Strādāt kolektīvā;
- Redzēt apkārtējās pasaules skaistumu un apbrīnot to.
Nodarbību forma – pasakas, izspēles, lomu spēles.
Tiek veidota uzticības atmosfēra. Bērniem netiek uzdoti apzināti neizpildāmie uzdevumi.